مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 18:452018-07-21دانش

دانشگاه علامه رتبه اول "ارائه خدمات تغذیه ای دانشجویان" را کسب کرد


بر اساس رتبه بندی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، دانشگاه علامه طباطبایی موفق به کسب رتبه اول در ارائه خدمات تغذیه ای از بین 125 دانشگاه دولتی شد.

- دانشگاه علامه رتبه اول "ارائه خدمات تغذیه ای دانشجویان" را کسب کرد بر اساس رتبه بندی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، دانشگاه علامه طباطبایی موفق به کسب رتبه اول در ارائه خدمات تغذیه ای از بین 125 دانشگاه دولتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس رتبه بندی خدمات تغذیه ای صندوق رفاه وزارت علوم، دانشگاه علامه طباطبایی موفق به کسب رتبه سطح یک و همچنین رتبه های نخست کشوری در تمامی زمینه های تغذیه دانشجویی شد.

در این رتبه بندی و سطح بندی خدمات تغذیه ای که توسط کارشناسان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم انجام شده است، 125 دانشگاه دولتی کشور حضور داشتند که بر اساس نتایج اعلام شده، دانشگاه علامه طباطبایی ضمن کسب رتبه سطح یک (سطوح 1 الی 3) دارای رتبه 1 تا 9 کشوری در بخش فضا و تجهیزات آشپزخانه در بین 178 آشپزخانه و همچنین رتبه 1 تا 9 دانشگاه کشوری در بخش فضا و تجهیزات در بین 350 سالن غذاخوری دانشگاهی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، ایجاد تثبیت تنوع غذایی برای دانشجویان در وعده ناهار، شام و صبحانه، اضافه کردن حدود 23 نوع غذا به برنامه غذایی دانشجویان، ارتقای کیفی غذاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علامه رتبه اول "ارائه خدمات تغذیه ای دانشجویان" را کسب کرد

دانشگاه علامه رتبه اول "ارائه خدمات تغذیه ای دانشجویان" را کسب کرد